Yazar : Unknown 9 Kasım 2013 Cumartesi




SISLEY

TİNTED MOİSTRUİZER

Merhaba arkadaşlar , bugün sizlere sisley 'in tinted moistruizer ürününü tanıtıcam .Sisley 'in renkli nemlendirici,bu ürün 4 farklı kartelası var ve tüm cilt tipleri içindir.yumuşak ve hafif emülsiyon aynı zamanda ince çizgileri ve kusurları  düzeltir . yüzünüze uygularken boynunuza da uygulayabilirsiniz . tam performans olabilmesi için düzenli olarak gündüz kreminizi uyguladıktan sonra kullanınız .

Gelgeli benim izlenimlerime .... 
- İlk öncelikle sısley in maskelerini kullandığımdan dolayı bu ürünü almam etkin oldu çünkü maskeleri gerçekten çok güzel 

-Rengi çok güzel yüzümle baya bir uyumlu oldu
- fakat bu ürünü 1 hafta kadar kullandım sonra çöpe attım 
-yüzüme ilk sürdüğümde çok hoşuma gitti fakat 1 kaç saat sonra suratım yapış yapış katılaştımı diyim artık tabaka gibi oldu suratımı ellediğimde o yumuşak falan olmadı hiç beğenmedim açıkçası bu ürünü bence kullanmayın ya da benim cildimde uyumlu olmadı 

fiyat :230 tl civarıydı sevil den aldım




Cevapla

Mesajı beğen |

- Copyright © GkcFashion - FT1E - Hakları GkcFashion - Tasarım AlpDEV -