Yazar : Unknown 11 Kasım 2013 Pazartesi

           A NUDE BROWNİSH PİNK
Herkese merhabalar...
 Haftanın ilk günü ve sıkıcı pazartesi (dame it) çok sıkıcı bir gün hava da pek güzel değil ,tam bunalıma girilecek hava bir an önce gidesim var her neyse inşallah güzel bir hafta olması dileğiyle hemen yazıma başlamak istiyorum ..Bobbi Brown bu rujunu belki 3.üncü alışım tam hatırlamıyorum ama bir kaç kere bitti tekrar aldım çok ruj kullanmasamda ya da kullanıyorum gün içerisinde tazeleme gibi bir alışkanlığım yok evden çıkarken sürerim o kadar .. sigara ,çay,kahve yemek derken gidiyor .. Bobbi brown un çok ürnünü kullanmıyorum ama bu ruju hem doğal hem şık hemde mat tam bana göre ismi BOBBİ BROWN A NUDE BROWNİSH PİNK çok dudağıma sürdüğümde öle garip tat bırakmıyor ,vıcık vıcık bulaşmıyor , yumuşak ,pigmentleri tam veriyor ,bu serinin renkleri oldukça doğal hemde feminen bir görüntü elde ediyorsun her kıyafetimle ya da her makyajımla uyumlu olabiliyor .. kısacası gayet memnunun .aynı zamanda dudağımı yumuşatıyor ve nemlendiriyor... gayet hoş ve güzel herkese tavsiye ederim ..

 fiyat :73,00 TL

Cevapla

Mesajı beğen |

- Copyright © GkcFashion - FT1E - Hakları GkcFashion - Tasarım AlpDEV -