Yazar : Unknown 5 Kasım 2013 Salı




Geçen günlerde ROSSMAN dan aldım, çünkü saçlarım berbat durumda niçin mi? can sıkıntısında kendim boyayım dedim 1- 2 kere daha önce yapmışlığım var diye sıkıntı yapmadım..SAÇIMA KULLANDIĞIM SAÇ BOYASI LOREAL IN KAHVE TONLARIYLA GAYET GÜZELDE TUTTU ,akma falan hiçbirşey olmadı hatta içimden dedim bundan sonra kuaföre o kadar para vermiyim kendim becerebiliyorum diye gayet sevindim.. sadece farklı renklere geçiceğim(sarı,siyah,kızıl..vb) zaman kuaföre giderim diye düşünüyordum... neyse annemde de kalmaya gittim can sıkntısından ne yapıyım diye düşünüyordum banyo daki koleston köpük boyayı gördüm deneyim dedimm... denemez olaydım:((((((( hiç kimseye şahsen tavsiye etmiyorum rengi dekahvenin içinde hafif kızıl ışltılar .. o köpük denilen şey su gıbı heryerde battı iğrenç birşekilde istediğm kadar boya çıkmadı ne kadar çalkalasam bile dibinde sıvı şekilde kalıyor saçlarım inanılmaz derece gür .. saçlarımı bir güzel boyadım . daha doğrusu boyadığımı zannetmişşimm.. boyadım bitirdim duşa girdim size anlatamam nasıl bir boya akıyor her yer boya oldu saçımımı yıkıyım banyodaki boyalarımı temizliyim bilemedim çok pişman oldum hadi bu da önemli değil temizlenir dedim... saçlarımı kuruttum birşey çok şık oldu rengi kafamı bir çevirdim saçımın yarısı boyalı yarısı boyasız ben şok oldum saçıma toplu bakan çok beğendi .. kaç gün toplu gezdim bilmiyorum işlerimin yoğunluğundan düzenli kuaföre de gidemiyorum ....

artık saçımın boyarken çektiğim eziyet, yıkanırken heryerin boya olması, saçımın yarısı boyanmış yarısı boyanmamış oluşu ,saç boyasının saçıma yetmemiş oluşu hepsini geçtimm....

saçlarımı mahvetti EVET KEÇE GİBİ YAPTI... sinir oldum ..


ROSSMAN den aldığım  elidor saç maskesini 4 kere kullandım güzel kokuyor öle çok düzleştirmiyor 
kullanıyorum devamlı duş aldığım için haftada oradaki görevliler 3 kere kullan dedi ama aşırı yıprandığı için ben her duş alırken kullandım,daha il kullandığımda yumuşacık oldu saçım gayet hoşuma gitti saçım şekle geldi.. gayet memnunummm .. şimdi kullandığım şampuanlar bitti serisini almayı düşünüyorum kullandıktan sonra izlenimlerimi paylaşıcam.

rossman de fiyatı : 20 tl verdiğniz paraya deyiyior...


Cevapla

Mesajı beğen |

- Copyright © GkcFashion - FT1E - Hakları GkcFashion - Tasarım AlpDEV -