Yazar : Unknown 8 Kasım 2013 Cuma



SISLEY
global Anti-age day-night

herkese merhabalar .....
evet biraz pahalı ürün ama verdiğiniz paraya değiyor arkadaşlar... ben açık konuşmak istiyorum,blogları gezerken bir sürü çeşitli kremler,alıyorlar kullanıyorlar deniyorlar açıkçası ben buna karşıyım neden?  devamlı ürün değiştirmek iyi birşey değil cildi etkiliyor cildi yıpratıyor ,cildinle uyumlu olduğunu bile bilemiyorsunuz belli bir yaştan sonra 25 sonrası cilt yavaş yavaş yenilenmiyor ...cilt git gide yıpranıyor cildiniz yap-boz tahtası değil ki ya da giy çıkar at birşey değil,bence aldığınız da iyi marka alın cildinize uyumlu uzun süreler kullanın ben bundan yanayım ...

bu krem yaşlanma karşıtı olan bir ürün kapağı kendisi çok şık ve havalı tasarım işiyle uğraştığımızdan mı nedir çok hoşuma gittti herneyse,


gece ve gündüz bu krem kullanıyorum gayet başarılı bir kremm bence
Cilt dokusunu düzgünleştirir.
Çizgi ve kırışıklıkları azaltır.
Cilt tonunu, elastikiyetini ve direncini arttırır.
Serbest radikallere karşı koruma sağlar
Cildi nemlendirir ve korur.
Daha genç, canlı ve sıkı bir cilt yaratır.


fiyatını internetten öğrenebilirsiniz bu ürünlerin fiyatını yazmak istemiyorum kolay gelsin











Cevapla

Mesajı beğen |

- Copyright © GkcFashion - FT1E - Hakları GkcFashion - Tasarım AlpDEV -