Yazar : Unknown 24 Kasım 2013 Pazar

Dün akşam yapılan AMERİKAN MÜZİK ödüüleri gecesinde Rihanna yılın sanatçısı seeçildi.. RİHANNA nın kıyafertine geldiğimizde ise benim çok ama çok sevdiğim bir tasarımcının kıyafetiyle karşımıza çıkıyor ....bu gecede giydiği kıyafetin tasarımcısı JEAN PAUL GAULTİER ..söyle bir kıyafeti incelersek eğer ,kıyafet oldukça iddalı ,cesur, kadınsı ve seksi .. TRANSPARAN ,DANTELLER VE ŞİFONLAR KULLANILMIŞ RUGAN 'A BENZER ,PUL PAYET IŞILTILI KUMAŞLAR BİR BÜTÜNLÜK SAĞLAMIŞ TASARIMCI ... fakat bana göre bu kıyafet RİHANNA ' ya yakışmamış beğenmedim.. RİHANNA'nın göğüs yapısına uygun olduğunu düşünmüyorum deniz kızı gibi anımsatıyor bana ,şimdi yüksek beller moda bildiğiniz gibi bu elbise de yüksek bel oldğu için vücut hatları çok meydan çıkmamış ve gövdesini olduğundan kısa göstermiş..


makyaj ve saçlarına diyecek bir lafım yok ayet şık ve başarılı ama kıyafetinde ufak rütüşler yapılsaydı daha çok yakışırdı ya da Rihanna bu kıyafet fiziğinin yakışmadığını düşünüyorummmm ...



yıllar geçtikçe Rihanna özellikle mi yapıyor bilmiyorum farklı olmak çabasından kendini git gide çirkinleştiriyor  kendine gel bir an önce !!!!!!!!!!!!

Cevapla

Mesajı beğen |

- Copyright © GkcFashion - FT1E - Hakları GkcFashion - Tasarım AlpDEV -