Yazar : Unknown 14 Kasım 2013 Perşembe

Herkese merhabalar;
Bugün çok mutluyum :) ikiz kız kardeşim geldi beni bugün işyerinden kaçırdı ,daha sonra nişantaşına gittik annemde işlerine halletmiş burda buluştuk,nişantaşı mado 'da oturduk kahvelerimizi içtik uzun zamandır mado nun herhangi bir şubesine gitmemiştim,gayet başarılılar mado dan çok resturant a dönmüş mönülleri herneyse ordan çıktık tekin acar a gidelim dedik ama nişantaşı mağazası okadar küçük ki.... hiç rahat bakınamadık bende dedim hadi Mac 'e gittik . Annem ve ikizim malesef ki mac i beğenmezler neden anlamam onlar daha çok chanel, estee lauder,dior, lancome... vs ürünlerini kullanırlar bende herseferinde derim ki annem annemmmm çok gereksiz faiş fiyat almaaa dinlemez pazarlamacılarda annemi yakaladı mı bırakmaz larr :(((((((((

Herneyse ben alışverişimi yaptım resimde görüldüğü gibi dayanamadımmmm, 
-DIVINE NİGHTS
HOLİDAY COLOURS COLLECTİON
-STROKE OF MİDNİGHTS( BİR KAÇ SET YAPMIŞLAR)
1-YÜZ PALETİ : FARLAR VAR
  2- YÜZ FIRÇA SETİ UFAK BOY
  3-GÖZ FIRÇA SETİ: UFAK BOY
        4-EXCLUSİVE YÜZ VE ALLIK SETİ
 5-EXCLUSİVE  MANİKÜR SETİ


Ben bu setlerden 3 tanesini kaptım yüz fırça seti 150 tl ,herkes gitsin alsın muhakkak büyük boylardan çok farklı değil sadece biraz ufağı 400-500 tl vereceğinize bunu alın bence...
diğer aldığım set ise
2- göz fırça seti dediğim gibi çok uygun buda hemen hemen aynı fiyatlar
3- viva glamours set: lip gloss ve lip stick var 


şimdilik bu kadar hepsini tek tek yazıcam artık yarına iyi akşamlarrrr...

Cevapla

Mesajı beğen |

- Copyright © GkcFashion - FT1E - Hakları GkcFashion - Tasarım AlpDEV -