Yazar : Unknown 18 Kasım 2013 Pazartesi

MAC KAŞ SABİTLEME JEL İ





Herkese günaydın bügun yazıma biraz geç kaldım çünkü hafta başı olması nedeniyle iş,güç, derle toparla herkese yapılacakları paylaştırdıktan sonra kendime bir post yazıcak kadar vakit bulabiliyorum.. birde işlerin bu dönemde pek yoğun olmaması daha rahat yazı yazmama neden oluyor ..break time olarak bu aralar fazlaca zamanım var .. Herneyse bugün mac ten kaş sabitleme jel ini anlatıcam benim kaş yapım ne kadar düzgün olsada boşluklar var ve kaşımın ön tarafı bir enteresan oluyor ve orası seyrek bazende ben kopartıyorum stress falan olunca ... 

iş yerinde olduğumda stres olduğumda ya da sinirli olduğumda yüzümle çok oynarım kaşlarımı kalemle ya da farla dolduyorum daha sonrasında oynadığımda devamlı kaş bölgemdeki hem far ya da kalem dağılıyor hemde çirkin bir görüntü oluyor ben daha önce bu ürünü kullanmamıştım (neden kullanmadıysam???''') 





makyaj eşyalarını kozmetiği gerçekten seviyorum farklılıklara bayılıyorum ,fakat bu tarz şeylerde biraz şühpe duyuyorum , kaşlarım seyrek oduğundan dökülür birşey olur çıkmaz korkusu çok etkiliyor dedim deneyim bi.. gayet güzel .. mac teki makeup artistler denedi gayet şık rahat aldım..

geldim eve hemen denemem lazım başkaları yapınca gıcık oluyorum birde peşimde dolandıklarında iyice gıcık oluyorum bir rahat bıraksanıza dimi????


- paketi her zaman ki gibi sade öne çıkan ürün ,ambalajı değil ...
- kokusu fena değil idare eder 
-firçasına geldiğimde sürerken bir topaklanma, ya da dağılma gibi birşeyi yok gayet başarılı 
- sadece sürmek isteğin yere sabitliyor
-sürdükten sonra dağılma gibi bir vs bir şey yok
-meraktan dudaklarıma ruj sürdükten sonra bu jeli kullanıcam nasıl olucak :)))
- başarılı bir ürün 


herne kadar güzel olsa da devamlı sık sık kullanırmıyım bilmiyorum özel biryere gidiceksem kullanırım hergün komple bir makyaj yapmak bilmiyorum ne kadar doğru cilt bir yerden sonra kaldırmıyor kaşları problemliler için gayet ideal tavsiye derim 



Cevapla

Mesajı beğen |

- Copyright © GkcFashion - FT1E - Hakları GkcFashion - Tasarım AlpDEV -