Yazar : Unknown 8 Kasım 2013 Cuma






                                                            SISLEY


                      PHYT-AROMATIQUE EYE AND LIP CONTOUR COMPLEX


            SISLEY den kullandığım ürün gayet başarılı en azından benim cildimde bu kullandığım ürünleri 2 aydır düzenli kullanıyorum ve cildim gerçekten muazzam değişti vol1 de yazdığım gibi fiyatları biraz pahalı  100-900 TL  arası değişiyor tercihen alınabilir , bütçeyledde orantılı ...
sısley kullanmıyorsanız eğer benim önerim size Dermalogica kesinlikle çok iyi bir marka ve de aynı şekilde 3 yıl önce kullandım gayet başarılı ....dediğim gibi sisley pahalı geliyor ise kesinlikle dermalogica kulanın...



Yoğun gece bakım formülü göz ve dudak çevresindeki yaşlanmanın ilk gözle görülür etkilerini  önlemek ve azaltmak için. Bitkisel özler (şerbetçiotu, at kuyruğu, salatalık) ve uçucu yağlar (papatya, biberiye) ile formüle edilmiştir, Göz ve Dudak Çevresi Kompleksi yüzün en hassas alanlarda cildin sıkılığını ve esnekliğini geri yardımcı olur.Cildi nemlendirmek, konfor, tazelik ve yumuşaklık vererek ve cildi yatıştırır ve parlaklık geri formülü göz ve dudak konturları düzeltmek için çalışıyor.



Cevapla

Mesajı beğen |

- Copyright © GkcFashion - FT1E - Hakları GkcFashion - Tasarım AlpDEV -