Yazar : Unknown 20 Ekim 2013 Pazar



Evet kesinlikle bunu sorguluyorum uzun zamandan beri tokyo da ki moda ise bizdeki nedir ? çok merak ediyorum ? Hee bir de şöyle birşey var?? AH ŞU MEDYALARR DİYORUM BAŞKA BİRŞEY DEMİYORUM 1 i 10 yapıyorlar ...london fashion week olsun tokyo fashion week olsun paris fashion week olsun fuarlar olsun her birine eline kolunu sallayarak girebilirken Türkiye'de büyük bir olay gibi sunuyorlarr ,sadece özel insanlar girebilir (vip olucaksınız) illakii ...      dediğim gibi TÜRKİYE'DE böyle medya olduktan sonra çok zor ..çünkü hala dillendirilmese sınıf farkı var, her konuda sen yüzde 10 luk dilimde değilsen hiçbirşeyden faydalanamazsın bu kadar basit .. evet ben bir kaç ülkedeki fashion week lere gittim Türkiyedekinede gittim aradaki fark şu ; yurtdışında internetten davetiye satın alabiliyorsun hemde çok ufak cüzzi miktarlada 50-60 tl ediyor ,İnternetten almasan bile defilenin olduğu yere gidip bile paranla alabliliyorsun elini kolunu sallayarak heryere girebiliyorsun ve büyük modacılarınkinide görebiliyorsun bu kadar rahat... herkes rahat , giyim kuşam desen herkes kendi halinde woowww ben fashion week e geldim tarz giyniyim gardolabımdaki en şık kombinasyonu yapıyım diye kimsenin bir derdi yokken burda tam tersi ekstradan bu konunun uzmanları yerine sosyete cemiyetini resimleri çekiyorlar , modadan bir haber backround olmayan kişilikler ..    belide ben yanlış düşünüyorum ne de olsa Türkiye 'de yeni yapılanıyor bazı konularda ..gelgelelim bütün dünya japonları aslında kopyalıyor bana göre pardon moda konusunda esinlenme oluyor:))             adamlar özgür kafaları rahat hiçbirşekilde üretim fabrikaları beyinleri bizler gibi tüketici değiller kesinlikle fashion weeklerde hayallerini ortaya koyuyorlar satılabilirken çok zaten bütün bir sene koleksiyon hazırlıyoriken neden fashion weekler de aynısını yapsınlar show amaçlı güdüyorlar ticaret amaçlı değil .. insanın göz zevkine hitap ediyorlar .. hayallerini bizlere sunarken farklı bir pencereden bakmamızı sağlıyorlar.. asıl amaçta bu değilmi? lütfen bundan sonrası  istanbul fashion week lerde tarz olucam diye kendinizi komik duruma düşürmeyin!!!



























Cevapla

Mesajı beğen |

- Copyright © GkcFashion - FT1E - Hakları GkcFashion - Tasarım AlpDEV -