Yazar : Unknown 30 Ekim 2013 Çarşamba




LANCOME 

Bu aralar neden lancome dan alıiveriş e sardım .. bu ürün BB , CC krem gibi..cildin nem dengesini dengeleyen renklendirici bakım kremi .. bu ürün cildin görünümünü gençleştiriyor yüzünüze nemlendiricnizi sürdükten sonra bu ürün kullanıcaksınız , pompalı olan ürün sıvı şekilindinde yoğun bir tabakası var bugün cildime sürdüm kaç saat geçti cildimde sadece bu ürün var ne fondöten sürdüm ne allık çok hoş durdu ve hala cildim krem sürmüşşüm gibi nemli  hafif ıslak görüntüsü var yapış yapış değil ne de tabaka gibi cildimde duruyor bence gayet başarılı ...yumuşak yapılı ve daha bir aydınlık veriyor daha genç durmanızı sağlıyor ve cilt pürüzsüz duruyor cildimin rengiyle bütünlük sağlıyor, ürünü nişantaşından aldık.... fiyatını bilmiyorum annem aldığı için, internette39 euro teşekkürlerr lancome....






Cevapla

Mesajı beğen |

- Copyright © GkcFashion - FT1E - Hakları GkcFashion - Tasarım AlpDEV -