Yazar : Unknown 28 Ekim 2013 Pazartesi





 Herkese merhabalar, haftanın ilk iş günü  işe başlamadan bir yazı yazıyım dedim, haftasonu evimi toparlarken makyaj malzemelerimin bittenleri çöpe atarken beğendiğim ünlü markaların yazısını yazıyım dedim , zamanında markalara aşırı miktarda para harcardım, şimdi düşünüyorum çoğunu biteremedim bile bazen sırf kapağı hoşuma gidiyor ,bazısının kılıflarına.. vb aslında hiçbirinden öle woowww denecek şekilde yüzümde etkili bulmuyorum .. kozmetik alışverişi çok yapsamda açık söyleyim etkisi gibide çok makyaj yapmıyorum , ne kadar cildimize iyi baksak bile cildimiz yaşlanıyor deformasyona uğruyor, kimyevi madde kullanıyoruz gerçekteki içeriğini bilemiyoruz da bu yüzden tamamen mesela fondötenleri bıraktım diyebilirim, bb krem ,cc  kremler çıkmadan önce renkli nemlendiriciler kullanıyordum gayette başarılı ama benim ömrümde vazgeçeyeceğim tek şey makyajda eyeliner birde mascara ... haydi sırayla bakalım hangi markaları kullandım sonuçları ,düşüncelerim....

   CHANEL :

CHANEL den ilk aldığım fondöten di bu , 2 sene önce heralde almışım oguün hatta aşırı özenerek gitmiştim kendime chanel den koleksiyon yapmıştım  fakat istediğm gibi bir sonuç alamadım kim ne derse desin başarısızdı benim için bir kere bir daha asla yapmam  böyle hatta ele dökülen şişe çok saçma bir ton içerisinde kalıyor fondöten sinir bozucu baya bi para veriyorsunuz bir ton  şişenin içerisinde kalıyor bir süre sonra cildim bir garip oluyordu yapış yapış sevmiyordum ,şimdi satışta mı bilmiyorum 



bu fondöten i daha çok beğendim devamlı olmasa da kırk yılda bi  gece bir davet olucaksa kullanıyorum ama bu son bir daha asla ve asla chanelden fondöten almıcam



 CHANEL Joues Contraste:



bu ürünün daha şeftali kırmızaya çalan tonunu kullanıyorum hala da kullanıyorum ben makyaj malzemelerimi biraz hor kullanıyorum 

evet fotolar çok zor yükleniyor internetten alıcam ileriside video yaptığımda hepsini tek tek gösteririm  bu ürüne aaiğ bayılıyorum ve sürekli kullanıyorum kokusu bile muhteşem




bu allığa ölüyorum çok güzel açık rengini göz kapaklarıma uyguluyorum far bazı olarak ta kullanıyorum yanağım çok renkli olduğunda da  açık olan tarafıyla dengeliyorum gayet hoş 

Chanel 

Chanel Inimitable Mascara



bu mascara yı sakın ola almayın denemeyin bile hiç güzel değil , loreal in 
maybelline rocket falan alın buna bukadar para vermeyin paranızın karşılığını bile vermiyor hiç ama hiç tavsiye etmiyorumm 


Chanel Rouge Allure Velvet



kapağı chanel oluşu gayet hoş fakat flormar dan golden rose dan veya herhangi bir uygun markadan alsan da olur ...




temel makyaj ürünlerinde kısaca chanel 'in bana göre allıkları hariç para vermenize gerek yok en azından benim gözlemlediğim .. 



Cevapla

Mesajı beğen |

- Copyright © GkcFashion - FT1E - Hakları GkcFashion - Tasarım AlpDEV -