Yazar : Unknown 22 Ekim 2013 Salı

Geçenlerde gratis'ten aldım hemen denemeye koyuldum ilk başta ortasında jelatinle kaplı ped e baktım bu ne falan oldum ne alaka dedim çıkarttım birde baktım yüz ped 'i çok yumuşak bir dokusu var yüze uygularken hiç suratımı çizmiyor çok hoşuma gitti gel gelelim bu ürüne ben turuncu olan tüm cilt tiplerine göre olanını aldım normal peeling yazıyor pekte öle değil hergün kullanılabilir bence içindeki temizleme tanecikleri gayet iyi ve bence ped ile gayet işe yarıyor .. bence gayet hoş bir ürün maskenizi bile bunla temizleyebilirsiniz dediğim gibi suratımı hiç çizmiyor istediğim gibi masaj yapabiliyorum temizlenmesi çok rahat  fiyatı yanlı hatırlamıyorsam 14-15 tl fiyatıda uygun hoş bir ürün...






Cevapla

Mesajı beğen |

- Copyright © GkcFashion - FT1E - Hakları GkcFashion - Tasarım AlpDEV -