Yazar : Unknown 30 Ekim 2013 Çarşamba

Evet evet burberry nin yeni make up koleksiyonu ekoselere hayat veren burberry ı ve imzası olan burberry i makyaj koleksiyonunda ambalajı da da bunu koymuş benim hoşuma gitti  bilmiyorum almadım en kısa zamanda deneyip deneyimlerimi sizlere anlatıcım fiyatları 20-60dolar arasında bu senenin rengi bordo ya  da yer vermiş lipsticklerinde çok hoş görüntüsü var  inşallah göründüğü gibi kıyafetlerde aksesuarlarda olduğu gibi başarılıdır......Türkiye'de satildigini bilemiyorum net bilgi veremem runway den gordum bende ama soyle yapabilirsinz londra nin meshur alisveris merkezi vardir ve ben londra da yasarken ordan cikmazdim .... meshur diana nin sevgilisi oldugu soylenir araptir sahibi alisveris merkezinin ismi Harrods ordan online shop la tegmin edebilirsiniz www.harrods.com  
Simdi gordum boyner mağaza larinda da var

Cevapla

Mesajı beğen |

- Copyright © GkcFashion - FT1E - Hakları GkcFashion - Tasarım AlpDEV -