Yazar : Unknown 12 Ocak 2014 Pazar


THE BALM GIVE CREASE A CHANCE


ÇİFT TARAFLI FAR FIRÇASI 


           
Herkese merhabalar ; 

 Yılbaşı gratis indirimin den bu ürünü hemen alıverdim , iyki de almıştım diyorum.youtube olsun,bloggerlar da bir çok kişinin bu ürüne sahip olmasını fakat çokta videolarında kullanmamasını pek anlamış değilim ,şahsen çoğu fırça marka markalarına göre fiyat olarak hem çok uygun hemde başarılı olduğunu düşünüyorum.


Far uygulamak için , yassı ve geniş olan tarafı ile kullanıyorusunuz,oldukça kıla sahip olan bu far fırçası toz farları çok rahatlıkla uygulayabilirsiniz ,bunun için oldukça başarılı bir fırça .

Karıştırma fırçası olan tarafı, bu tarafı ise resimde gördüğünüz gibi kılları uzun öbür tarafına göre daha seyrek ,gözümüzde crease denilen yerine farları uygulamak ,dağıtmak için hatta kontür bile yapabilirsiniz .gayet başarılı bir ürün bu fırçayı aldıktan sonra pek diğer göz fırçalarımı kullanmadım doğrusu 

Aldığımdan beri daha 2 kere yıkadım hiç bir şekilde bir kıl dökülmesi olmadı ,bu ürünü muhakkak alın ,indirimi isterseniz bekleyin o zaman fiyat :12-18 tl arası sanırım ,indirim olmasa bile alabileceksinizz çok uygun fiyatlı bir ürün olduğundan herkese tavsiye ediyorumm ..

böyle bir ürün makyaj malzemelerinizin arasında olmalı diye düşünüyorumm 

sevgiler .......


              Bana ulaşabileceğiniz sayfalar 


                     - İnstagram: GKCFASHİON    TIKLA
                                                                  - Twitter: GKCFASHİON         TIKLA
                    - Bloglovin: GKCFASHİON     TIKLA
                                                                  - Facebook: GKCFASHİON    TIKLA

Cevapla

Mesajı beğen |

- Copyright © GkcFashion - FT1E - Hakları GkcFashion - Tasarım AlpDEV -