Yazar : Unknown 1 Ocak 2014 Çarşamba

2014 ün ilk kombini sizlerle umarım beğenirsiniz , havalar gel gitli öğlen bir bakıyorsun sıcak akşama doğru baya bi acı soğukla karşı karşıya kalıyoruz ... peki ne giyeceğiz ne yapacağız .. arkadaşlar kendimde büyük beden giyindiğm için bir kaç parça alış veriş yaptım .. umarım beğenebilirsiniz hazır indirimdeyken gayet uyguna inmiş fiyatlar uğrayıp bakabilirsiniz 1- Kaşe palto perspective : 400 tl den 200 tl ye düşmüş hemen kaptım hem havalı hemde günlük gece çıkarken davette bile giyebileceğiniz şık bir palto. beden aralığı 44- 50 beden arası kaşe kumaştan oluşuyor paltonun iç astarı ince saten leopar astar çok şık kol boyu gayet iyi ne fazla uzun ne kısa paltonun ön kısmı kapanırken asimetrik çok şıkk hemde tarz ve trend not: Palto olarak benim aldığım renk siyah !

kaşe palto perspective : 200 tl indirimli kalem etek marks&spencer :-- eteği ben kendi özel diktirdim dantelli transparan gömlek marks&spencer : 149.95 tl deri çanta matraş: 513.90 tl deri kısa bot matraş: 139.90 tl ysl lipgloss :80.00 tl kısaca bu palto yu herşeyle kombinleyebilirsiniz pantalon bluz ,gömlek ,şapkayla ,düz bir elbiseyle umarım beğenmişşiniz sevgiler....................

Cevapla

Mesajı beğen |

- Copyright © GkcFashion - FT1E - Hakları GkcFashion - Tasarım AlpDEV -