Yazar : Unknown 14 Ocak 2014 Salı

Herkese merhabalar;


Daha önce sizlere M.A.C mineralize skinfinish natural pudra yı yazmıştım ; bu ürünüde çok severek kullanıyorum, bununla birlikte kontür yapmak için de gayet ideal olduğunu düşünüyorum ,özellikle buğday tenlerde rahatlıkla kullanılabilir .



Benim kullandım renk medium deep ,cildinize kadifemsi bir dokunuş veriyor.


isterseniz özellikle gece makyajımızda bütün cildinize kullanabilirsiniz ,gündüzleride elmacık kemiklerinizin hemen altından başlayacak dudak kenarınıza oraya paralel şekilde , şakaklarınıza ,kaş kenarlarınızla saç başlangıcının arasındaki yerlere kullanabilirsiniz 



Oldukça pigmentli bir ürün ve de bereketli ,bu ürünü aldığınızda uzun zaman başka bir ürüne ihtiyaç duymadan kullanabilirsiniz ..
                                                                     sevgiler ......

Cevapla

Mesajı beğen |

- Copyright © GkcFashion - FT1E - Hakları GkcFashion - Tasarım AlpDEV -