Yazar : Unknown 20 Ocak 2014 Pazartesi






Herkese merhabalar;




Dün Gratis'te alışverişe gittim ve bu kutuyu görünce aşık oldum resmen,daha önce hiç denemediğim bir ürün ,sadece internetten nelly.com ' da görüyordum ilgimi çekiyordu ,gratis te belki daha önceden vardır belki benim dikkatimi çekmemiştir ya da  o kadar çok ürün varken ben fark edememişşimdir .. yurtdışında ünlü olan bu kremler Türkiye Gratis getirdiği için şimdiden teşekkürler...


Kutuyu görünce aşık oldum  resmen baktım acaba içinde neler var ? ve de sizlerle hemen paylaşmak istedim ...






                   Öncellikle kutusu oldukça kullanışlı bitince içine bir sürü eşyalar koyabilirim


               

-Çok şeker uçuk pembe Lush mağazalarında bulunan banyo köpüğünden 1 adet içinde bulunuyor
- 1 adet pembe banyo lifi 
- 1 adet büyük boy bady losyon
- 1 adet büyük boy  body soak (vücut peeling i)
- 1 adet büyük boy body scrub 



                                                          

                      
Kokusu çok hoş sanki içinde nasıl tarif edebileceğimi inanın bilmiyorum çok enteresan fakat çok hoş ben beğendim hafif çiçek kokusu var,birazda nane kokusu varmış gibi geldi tam bir tek adlandıramıyorum malesef sizlere bir an önce deneyip sizlere daha detaylı bilgilendiricem.

-bir tek body losyonunu denedim bir miktar  biraz yoğun yapılı olmakla birlikte nemlendirici özelliği oldukça iyi ve bununla birlikte vücutta yapış yapış bir etki vermiyor fakat koku kalıcılığı pek yok ...




bu setlerin daha farklıları da vardı 3 farklı çeşit body losyon olan bir kutu ,duş jeli,peeling,losyon olarakta ayrı bir paket şeklinde satılıyordu ,ben bunu tercih ettim ve de fiyatıda çok uygun 



fiyat :30-35 tl civarı  


{ 2 yorum ... read them below or Comment }

  1. ben de çok merak ediyorum bu ürünleri:) kutusu da çok tatlı:) Ben de alırsam blogumda mutlaka yorumlamak istiyorum:)

    YanıtlaSil
  2. Ben cok begenerek aldim tatlim dene bak :))))

    YanıtlaSil

- Copyright © GkcFashion - FT1E - Hakları GkcFashion - Tasarım AlpDEV -