Yazar : Unknown 2 Şubat 2014 Pazar




                           

                                                        Herkese merhabalar ,




 Gratis'ten sadece duş jeli almak için gitmiştim ,kendime duramadım ve aslında bir kaç birşeymiş gibi görünüyor kasaya gittiğimden höhhhhh dedim bu ne dedim yaaa , ödediğim parayla mac ten alışveriş yapsaydım daha iyi diye düşündüm bir an ,neyseki hepsi ihtiyaç olan eşyalardı :) 

                       Bu daha önce yayınlamam gerekirdi fakat hiç vaktim yok şu son zamanlarda.. malesef  ki hayat çok inişli çıkışları olan bir zaman sayaçı ve bende şu son dönemlerim baya hareketli olmakla beraber sonucu benim için iyi mi? kötü mü ? olacak inanın bilmediğim bir sürece girmiş bulunmaktayım ..İNŞALLAH tek gayem herşeyin yolunda gider neyse .. bu Gratis alışveriş indiriminden ben 2 gün önce almıştım bu ürünleri çok ama çokk üzüldüm 2 gün sonra indirimi görünce .. bundan daha indirim günlerini daha dikkatli bir şekilde takip ediceğim ..




                     
                         1- Benri kare makyaj temizleme pamuğu
                         2- palmolive çilek rüyası duş jeli (dikkat edin küçük boyu büyük boyundandaha pahalıydı şaka gibi )
                         3- Elseve saç yağı : mükkemmel bir ürün benim için saçlarım dalgalı ve dolanıyor bu ürünü çok severek kullanıyorum saçlarımı yumuşacık yapıyor ve açıyor ,biraz daha çabuk yağlansada saçım olsuın dert değil benim için
                       4- Loreal makyaj temizleme yağı : alsanızda olur almasanızda olur çok aman aman bir ürün değildi benim için bitirmek amaçlı kullanıyorum keşke almasaydım dedim
                      5- Loreal skin perfection : mucivezi bir serum krem hemen yüzümü emiyor ve gözeneklerimi küçülttü düzenli kullanmak gerekiyor yaklaşık 2 haftadır kullanıyorum şişe yarılandı çok bereketli bir ürün değil ama indirimdeydi loreal ürünleri 10.90 tl ye almıştım,indirimleri yakalayınca depolamanızı tavsiye ederim
                    6-şelale gül suyu : benim rutin olarak aldığım bir ürün tonik niyetine sabah akşam kullanıyorum


7- Essence faları: renkleri çok hoşuma gitti eve gelir gelmez hemen hepsini parmakladım resimde fark ediyorsunuzdur essence ürünleri bir çok blog da görüyordum ama ben biraz yabancıydım nedenını bilmiyorum ama almazdım denemek için aldım farları swatchlağınızda paketteki görüntünün aynı rengi vermiyor bence bu yüzden çokta sevemedim açıkçası renkler güzel ama paketteki gibi olsa daha çok sevicektim pigment verişi falan çok iyi detaylı yazılarını ilerleyen zamanlarda paylaşıcağım sizlerle

8- Essence eye-brow kit
9-Essence match 2 CONCEALER
10- göz kalemleri
11- Essence keçe uçlu eyeliner



                             11- Benefit put a up on it : gaz far bazı gayet başarılı çok ama çok severek kullanıyorum göz kapaklarım yağlanmıyor far istediğim tonlarda dağılmadan kalıyor ,sabah göz makyajım akşama kadar rahat bir şekilde rötüş yapmadan vakit geçirebiliyorum 

                         12- dirty work concealer 

                        13- dirty works : banyon seti

                       14-  bebek vücut yağı 

                      15- gratis in kendine ait makyaj seti 

                      16-  keraintogly : saç bakım maskesi ben bu ürünü daha önceden de kullanıp düşüncelerimi paylaşmıştım yazısını blog da bulabilirsiniz bayılarak kullandığım yegane ürünlerden ..


                    Arkadaşlar detaylı yazıların hepsi yakında gelicek bu yazıyı yazmakta geç kalmıştım kusura bakmayın fakat yaklaşık 2 haftadır ürünleri kullanıyorum detylı incelemeleri hepsi hızlıca yakında gelicektir, kendi beendiğiniz tavsiye edeceğiniz ürünler varsa lütfen benimle paylaşırsanız sevinirim herkese sevgiler .................









           

Cevapla

Mesajı beğen |

- Copyright © GkcFashion - FT1E - Hakları GkcFashion - Tasarım AlpDEV -