Yazar : Unknown 17 Şubat 2014 Pazartesi




                                                       Herkese merhabalar ;
      Yurtdışında popüler olan Dirty works ürünlerini Gratis tr getirdi hepinizin bildiği üzere (bilmeyenlerde öğrenmiş olur:) ) uzun zamandır kullandığım bu ürünü ; gönül rahatlığı ile incelemelerimi yaptım. bununla birlikte  sizlere anlatmanın vakti geldiğini düşünüyorum.. Dirty works ürünlerinin banyo seti ile beraber concealer ını almıştım ,vücut ürünlerinden baya memnun kaldım yazısını blogumda bulabilirsiniz . çok fazla markanın concealer ı olduğu için uzun uzun incelemek istedim 1 ay boyunca kullandım ...


The balm ürünlerinin amblajlarını hepimiz çok seviyoruz ,aynı şekilde öncelikle Dirty works ün amblajları çok şık ve sevimli çok beğeniyorum

                                              
  amblajından ilk çıkardığımda yıllar önce Golden Rose türkiye'de ürünleri yeni yeni çıkmıştı, bu kutu aynı şekilde lipglosslar üretmişti , çokk sevimli bulmuştum,bunu görüncede çok sevindim çantam rahatlıkla taşıyabileceyeceğiz.. çantamızda hemde yer kaplamıyor .



kapağı açtığımızda iki farklı tonla karşılaşıyoruz bir renk somon ,diğer rengi açık bej ivory renk bulunuyor , göz altında koyu renkli halkalarımızı kapatmak için bu ürünü kullanıyoruz. ilk olarak somon rengini kullanıyoruz ki gözaltı morluklarımızı rengini dengelemek için daha sonrasında ivory renk tonunu üzerine homojen şekilde dağıtıyoruz , kullanımı bu şekilde olan ürünün gelgelelim irdeleyelim
- kapatığı ,tasarım falan güzel sevimli fakat beğenmedim bu ürünü 
-nasıl denir tam söyleyemiyorum fakat makyaj bazımı kullandıktan sonra parmaklarımla somon rengini elime aldığımda bir problem yaşayamadım kullandıktan sonra ivory rengini fırça ile dağıttıktan sonra yapış yapış bir etki ile karşılaştım ve göz altı çizgilerim aşırı şekilde belirginleşti üstüne hd pudra ile sabitledim fakat gene gözaltımda rahatsız edici bir yapışkanlık ve çizgi gitmedi sadece biraz daha azaldı,açıkçası ben hangi ürünü kullanırsam kullanıyım cildimde kesinlikle cildimde ipeksi,kadifemsi bir yapı olmasını isterim ..bu yüzden bu ürünü açıkçası pek sevmedim

- şöyle bir durumda var göz altı kapatıcısı olduğu için asli görevi göz altı morluklarımı kapattımı diye sorarsanız evet çok hoş şekilde kapatı gayet başarılı bu konuda ..




Tercih meselesi gözaltı çizgilerim hafif kalsın diyorsanız uygun ürünlü bir şey istiyorsanız tercih edebilirsiniz ,gözaltı morluklarını güzelce kapatıyor fakat ben tavsiye etmiyorum ,tabi uygulama teknikleri farklı olabilir belki ben başarılı uygulayamadım fakat çok beğenmedim bu ürünü ,bildiğiniz farklı teknik var ise benimle paylaşırsınız çok sevinirim ,farklı memnun kaldığınız gözaltı kapatıcıları benimle paylaşırsanız çok memnun olurummm sevgiler..........

Cevapla

Mesajı beğen |

- Copyright © GkcFashion - FT1E - Hakları GkcFashion - Tasarım AlpDEV -