Yazar : Unknown 5 Haziran 2014 Perşembe





Herkese merhabalar ;
İlk öncellikle uzun zamandır bloğuma bakmadığım için herkesten çok ama çok özür dilerim ,bazı özel sebeplerden, soma'daki olaylar, siyasi bir çok olay cansıkıntımız da çok fazla idi ... ötürü blogmla ilgilenemedim ama bir çok parça yeni makyaj malzemeleri ,kozmetik, cilt bakımı ürünleri aldım bunların hepsini düzenli yazmaya çalışacağım ....

Kısa bir süre önce çıkan NOTE ürünleri ,hepiniz biliyorsunuzdur ,birçok ünlü isimlerle lansman verildi ,kozmetik camiasına çok hızlı bir giriş yaptı . Ben bir kaç ürün aldım ve oldukça memnun kalmakla birlikte fiyatlarıda çok uygun ,herkesin alabileceğii fiyat poltikasıyla satışa sunmuşlar..


içeriği ; 

-Diğer blusherlardan farklı olarak Note blusher içerisinde argan yağı var ,cildin nem kaybını engelleyen cildin cildi kurutmayan bir yapısı var , içerisinde argan yağının var olmasıyla nem dengesini sağlar

- ciltteki tahriş ve kızarıkları önlemeye yardımcı olur 

- içerisinde E vitamini vardır

                                                                      ön görünümü
                                                                   arka görünümü
                                 
                                  - Amblajı sade fakat şık kapağını rahatça açıp ,kapatabiliyorsunuz
             
                                  -  Note bu ürünü silk compact blusher (allık) 02 numaralı PİNK İN SUMMER

                                  -   NOTE blusher renk kartelası 6 farklı çeşidi var, hepsi birbirğinden güzel şeftali ,pembe ,mercan tonlarında doğal yapıdadırlar .

                             

- Şeftali tonlarında rengi oldukça doğal yapılı ,sürdüğünüzde rengini çok güzel veriyor 
- yumuşacık ,ipeksi yapısı var  
- kalıcı bir ürün 
- çok severek kullanıyorum gayet başarılı bir ürün son zamanlarda bunu kullanıyorum buğday tenliler ve açık tenlilere çok yakışıyor ,aslında bütün cilt tiplerine uygun bir allık

 - Note blush 2 katlı alt tarafında küçük bir allık fırçası var .
- Fırça ufak yassı ,kılları biraz sert ,ben kendi allık fırçamla uyguluyorum daha rahat ,soft durması için ,fakat günlük hayatınızda çantanıza aatıp çıkarsanızda iş görür bir firça 


                                              Ben çok severek kullanıyorum , bir allığa ihtiyacınız varsa eğer  muhhakak NOTE ürünlerinin  allıklarına bir göz atın derim 

                                             fiyat : 30 tl civarında yanlış hatırlamıyorsam 



                                                        sevgilerler kalın ..........

                                    

Cevapla

Mesajı beğen |

- Copyright © GkcFashion - FT1E - Hakları GkcFashion - Tasarım AlpDEV -